logosticky-logologologo
  • Overview
    • Our Values
      • As we navigate the oceans with our clients, we take pride to be innovative and at the same time remain strongly attached to our core values.
    • Our Competencies
      • Since 1996, we have been providing value-added services to our customers via our offices in Turkey and across the world through our qualified experts as well as innovative business models and cutting-edge digital solutions.
    • Our Board of Directors
      • With our experienced and dedicated senior staff and teams, we aspire to be beneficial to the society and we want to create sustainable added value.
    • Our Journey
      • In 1996, we set sail on a small boat. Today, we are navigating the ocean with the goal of creating sustainable added value on a global scale while sticking firmly to our core values.
  • Our Solutions
    • COMPLIANCE
      • Tax-Audit
      • Legislation- Risk and Process Management
      • Technical Payroll and Personnel Incentive Solutions
      • Financial Consultancy and Accounting Solutions
      • Patent Applications and Process Management
    • Consultancys
      • Tax Consultancy
      • Legislation and Risk Management Consultancy
      • R&D and Innovation Management
      • National & International Fund Resources Management
      • Patent Valuation and Commercialization
      • M&A and Corporate Finance Consultancy
    • Globalization
      • Localization
      • Market Research Report
      • Business Development
      • Incentives and Grants for Turkey and Target Countries
      • M&A (Mergers and Acquisitions)
      • Global Health Sector Opportunities
    • Our Digital Solutions
      • Online Consulting
      • eDanışman
      • Argera
      • Arge Finans
      • Advantage Compass
      • Ask About R & D
      • SİBA
      • Wecover
  • Library
    • Training and Events
    • V-Blog
    • Guidelines
    • Newsletter
    • Articles
  • Career
    • Our HR Strategy
    • Become a Team Member
  • Contact Us
  • Online Payment
  • Dil
    • TR
    • EN
Katma Değerli DANIŞMANLIK mı? Evet, o da ONLINE!
26 March 2020
UZATILAN SÜRELER!
30 March 2020
27 March 2020

Dünya genelinde ortaya çıkan salgın hastalık Covid-19 nedeniyle yurtdışından hammadde tedarik edilmemesi, siparişlerin iptal edilmesi ve hastalığın yayılmasını önleme gibi sebeplerle üretimin ve Şirketin genel işleyişinin bir süre durma ihtimali var, bu anlamda hem iş hukuku hem de sözleşmeler hukuku anlamında alınması gerekli önlemler var…

Peki şirketinizin bu sorunlara cevapları hazır mı?

Bilindiği üzere bir süredir Dünya’da artan koronavirüs (KOVİD-19) salgını ile birlikte Resmi Kurumlar tarafından yapılan açıklamalar doğrultusunda ve özellikle Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ilan edilmesi üzerine T.C. Sağlık Bakanlığı ve Cumhurbaşkanı tarafından yapılan açıklamalar dikkate alınarak şirketlerin özellikle çalışanlarına ilişkin birçok önlem almaları zorunlu hale gelmiştir.

Bu kapsamda, personele yönelik uzaktan çalışma, kısa çalışma usulleri gündeme gelmekte ve bununla beraber, birçok işyerinde yurtdışından hammadde tedarik edilmemesi/edilememesi, sipariş ve sevkiyatların mücbir sebep nedeniyle iptali, tamamlanamaması, sözleşmeyi ifa imkansızlığı ve hastalığın yayılmasını önleme amacıyla üretime ara verilmesi söz konusu olmaktadır.

Peki siz bunlarla başa çıkmaya hazır mısınız?

Sistem Global ekibi olarak sizler için bu sorunlara çözümler hazırladık. Hukuk ekibimiz tarafından şirketiniz açısından en uygun çözüm yöntemleri, somut durum değerlendirmesi yasal düzenlemeler ışığında belirlenerek yol haritası sunulmakta; uygulamada çalışanlara imzalatılması gereken tüm evraklar ve sözleşmelerin yönetimi paket halinde tarafınıza sunuluyor.

Covid-19 ile mücadelede hukuki çözümler;

  • İş Hukuku Alanındaki Hukuki Çözümler
  • Sözleşmeler Hukuku Alanındaki Hukuki Çözümler
  • İş Hukuku ve Sözleşmeler Hukuku Alanındaki Tüm Çözümler

Herhangi bir hak kaybına uğramamak ve/veya İSGK ve sair mevzuat hükümleri gereği herhangi bir yaptırım ile karşılaşmamak ve Covid-19 tehdidi altında alınması gereken önlemler ile üretim durması, yavaşlaması, tedarik ve teslim sorunları ile sözleşmelerinizi yöneterek sorunun üstesinden gelmeniz için yanınızdayız!

Corona Virüs Hukuki Bağışıklık Paketi için ilgili danışmanımız ile iletişime geçin!

 

http://imgserveri.com/1A01469362EE40F4B1799E2E6E560E75/images/image(57).png

Bilgiyi Tecrübeyle Güce Dönüştürüyoruz…

Share

Related posts

27 May 2020

TEKNOKENT FİRMALARININ VE AR-GE / TASARIM MERKEZLERİNİN UZAKTAN ÇALIŞABİLMELERİ İÇİN YENİ VE ÖNEMLİ KARAR


Read more
6 May 2020

Vergi, Mevzuat ve Teşvik Bakış Açısı ile: Covid-19 Süreci Şirketinizde Nasıl Yönetilmeli? ONLINE Olarak Yanınızdayız!


Read more
5 May 2020

COVID-19 ve Sonrasında Şirket Yönetimi


Read more

Related Links    Privacy Policy    Protection of Personal Data    Legal    Contact Us

© 2020 SG. All Rights Reserved. by EY08
This website uses cookies to improve your experience, but you can disable it if you wish.Privacy PolicyACCEPT
Privacy Policy & GDPR

Çerezlere Genel Bakış

This website uses cookies to improve your experience while browsing the website. Of these cookies, cookies that are categorized as necessary are stored in your browser as they are necessary for the basic functions of the website to work. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your permission. You also have the option to disable these cookies. However, disabling some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

The necessary cookies are absolutely necessary for the website to function properly. This category only includes cookies that provide the basic functions and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Cookies that are not particularly necessary for web-based work, and especially analysis, advertisements, rechargeable embedded content are used. You must obtain the necessary consent before operating these cookies on your website.